پیلینگ طبیعی پوست با ماسک لایه بردار روشن کننده هربکس


ماسک روشن‌کننده صورت هربکس به‌ طور خاص دارای خاصیت ترمیم ارتجاعی، روشن‌ کنندگی و رطوبت رسانی پوست می باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عملکرد مطلوب ماسک لایه بردار روشن کننده هربکس تولید شده در کارخانه دکتر جهانگیر در خرم آباد  به علت وجود عصاره چای سبز، شیرین‌بیان و کالاندولاست که به مقدار زیاد در این محصول وجود دارد. این محصول منحصربه ‌فرد باعث جلوگیری از صدمات ناشی از اشعه خورشید شده و برای روشن شدن لک‌های تیره نیز پیشنهاد می‌شود.
عصاره چای سبز به کار رفته در ماسک لایه بردار روشن کننده هربکس دارای میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی پوست است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن، با به تعویق انداختن شروع روند پیری سلول ها هستند.


عصاره شیرین بیان موجود در ماسک لایه بردار روشن کننده هربکس


 دارا بودن خواص ضدالتهاب و آنتی اکسیدانی این محصول را به محصولی بسیار مناسب برای روشنی و شادابی پوست شما تبدیل کرده است. عصاره شیرین بیان موجود در ماسک لایه بردار روشن کننده هربکس هم با مهار آنزیم تیروزیناز باعث پیشگیری از ایجاد لک و از بین بردن لک های پوست و در نتیجه روشنی و زیبایی پوست شما می شود .
عصاره کالاندولا موجود در ماسک لایه بردار روشن کننده هربکس هم دارای خواص ضد التهاب و ضد قرمزی،التیام بخش و تسکین دهنده می باشد.گلیسرین موجود در این محصول نیز نرم کننده و لطیف کننده پوست بوده و دارای خواص آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست می باشد.
ماسک لایه بردار روشن کننده پوست هربکس علاوه بر حذف آلودگی‌ها از چهره حس شادابی، جوانی و انرژی به پوست می‌بخشد.
 این ماسک به دلیل دارا بودن ترکیباتی همچون خار مریم و مریم گلی به مرور زمان فعالیت سلول‌های ملانوسیت ‌(سلول‌های تولید کننده ملانین « رنگدانه» را کاهش می‌دهد بنابراین از بین برنده لک و روشن کننده نیز می ‌باشد.  ماسک لایه بردار روشن کننده پوست هربکس یک روش پیلینگ بی خطر است که کاملا به بازسازی و جوانسازی پوست می‌ پردازد.
ماسک لایه بردار روشن هربکس دارای خواص روشن‌کنندگی صورت، رطوبت رسانی، رفع تیرگی های پوست
به طور عمده می توان گفت که ماسک لایه بردار روشن هربکس دارای خواص روشن‌کنندگی صورت، رطوبت رسانی، رفع تیرگی های پوست و از بین بردن ناخالصی‌های پوست و حفاظت از پوست در برابر صدمات ناشی از اشعه خورشید می باشد. برای استفاده از ماسک لایه بردار روشن کننده پوست هربکس، ابتدا پوست صورت را با لوسیون شستشوی صورت هربکس شستشو داده سپس به مقدار مناسب از ماسک به غیر از زیرچشم به پوست بمالید و بعد از 20دقیقه پاک کرده و البته بعد از استفاده از ماسک نیاز به آبکشی نمی ‌باشد.
 لازم به ذکر است که این محصول مکمل کرم روشن کننده هربکس است و با تکنیک از بین بردن تدریجی لک ها،  لک های پوست شما را از بین برده و مصرف آن هفته ای سه بار توصیه می شود. توصیه می شود ماسک لایه بردار روشن کننده هربکس هفته ای یک تا دو بار استفاده شود.


تهران – خیابان استاد نجات الهی – خیابان شهید صارمی شرقی – شماره ۳۵ – طبقه اول

ارتباط با داروسازی دکتر جهانگیر در واتساپ
Close and go back to page