کسب عنوان کارفرمای برتر کشور در زمینه مقابله با همه گیری کرونا


شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر موفق به کسب عنوان کارفرمای برگزیده ملی در  زمینه  مقابله  باهمه گیری ویروس کرونا شد.
در مراسمی که با حضور "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، «شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر» موفق به کسب عنوان کارفرمای برگزیده ملی در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی در مقابله با بیماری کرونا در سطح ملی شد.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم با بیان اینکه کارفرمایان استان لرستان در ایام شیوع کرونا تمام تلاش خود را با همکاری بازرسان این اداره کل در حفظ سلامت کارگران بکارگرفتند، گفت : نیروی کار سالم و ماهر  یکی از مهمترین پشتوانه‌های پایدار هر جامعه‌ای است که تامین ایمنی و سلامت محیط‌های کار از اولویت و اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی و کاهش هزینه‌های ناشی از دارد.
علی آشنای افزود: با ارائه آموزش های به موقع و به روز به کارگران و کارفرمایان و ایجاد خانه بهداشت در واحدهای کارگری این مقوله مهم در استان به شکل خوبی اجرایی شده است .
قائم مقام و مسئول کنترل کیفی شرکتت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در این زمینه گفت : این مجموعه با بیش از ۳۵ سال سابقه
 در حوزه صنایع شوینده_آرایشی و بهداشتی کشور ، همواره عنوان واحد تولیدی برتر، واحد صنعتی برتر ، واحد صادراتی برتر ، کارفرما و کارآفرین برتر و ... را در سطح کشور و استان لرستان کسب کرده است.
 دکتر «مونا جهانگیر » افزود : در سال های اخیر نیز این مجموعه با ایجاد واحد تحقیق و توسعه و احراز رتبه دانش بنیانی، توانسته است سطح وسیعی از نیازهای بهداشت و سلامت پوست ، مو و دهان و دندان کشور را با رویکردهای نوین پژوهشی و فناورانه ، پوشش دهد.
وی ادامه داد: این شرکت براساس خط مشی حرفه ای و اخلاقی خود که خدمت به تامین سلامت اقشار مختلف جامعه است ، با شروع بحران کرونا اقدام به تولید محصولات ضدعفونی کننده در قالب انواع محلول و ژل های ضدعفونی کننده دست و سطوح پرداخت.
وی اظهار کرد: همچنین این شرکت با افزایش تعداد نیروی کار ، افزایش ساعت کار و شیفت های تولید تمام توان خود را برای رفع نیازهای جامعه در زمینه مقابله با کووید ۱۹ به کار گرفت .
قائلم مقام و مسئول کنترل کیفی این شرکت دانش بنیان در بخش دیگری از سخنانش گفت : بهره گیری از ظرفیت گیاهان دارویی، استفاده خلاقانه از منابع طبیعی مانند نمک دریا ، خاویار و ... در کنار توسعه برند و بازار ، تولید محصول باکیفیت و متناسب با نیاز و سلیقه جامعه  ، سبب شده است که سطح اشتغال ، کارآفرینی ،حمایت مادی و معنوی از نیروی کار ، توسعه دانش و مهارتهای نیروی کار نیز در این شرکت ، بیش از پیش افزایش یابد.
دکتر جهانگیر افزود : بر همین اساس و به تناسب ظرفیت نیروی انسانی و تکنولوژیکی شرکت ، میزان انعطاف پذیری شرکت نیز در حد فوق العاده ای افزایش یافته و در موارد بحرانی و حساس مانند شیوع کرونا، این شرکت با افزایش میزان اشتغال ، افزایش ظرفیت تولید و ... بصورت شبانه روزی و در راستای پاسخگویی به نیازهای بهداشت و سلامت جامعه، اقدام کرده است.
وی ادامه داد : در حال حاضر این شرکت با داشتن سه برند پرمون ، هربکس و پرونایس و تولید بیش از ۷۰ قلم محصول آرایشی و بهداشتی در سه شیفت کاری ، طرح های جدید و بازارهای عمده ای برای معرفی محصولات و ارائه خدمات هرچه بیشتر ، طراحی و تدوین نموده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر این در سطح درون سازمانی نیز توسعه میزان اشتغال ، افزایش سطح خدمات رفاهی و آموزشی و ... جهت کارکنان شرکت در کارخانه و دفتر مرکزی نیز همواره در دستور کار بوده به نحوی که تعداد نیروی شاغل شرکت طی یکسال اخیر از ۶۵ نفر به حدود یکصد نفر افزایش یافته است.


تهران – خیابان استاد نجات الهی – خیابان شهید صارمی شرقی – شماره ۳۵ – طبقه اول

ارتباط با داروسازی دکتر جهانگیر در واتساپ
Close and go back to page