معاون علمی فناوری رییس جمهور : تولید محصولات جدید از ویژگیهای بارز داروسازی دکتر جهانگیر است


معاون علمی فناوری رییس جمهور:

تولید محصولات جدید از ویژگیهای بارز داروسازی دکتر جهانگیر است / آشنایی با توانمندی های مجموعه

معاون علمی فناوری رییس جمهور در بازدید از دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان استان گفت: از چندسال پیش تاکنون با توانمندی ها و دستاوردهای شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، آشنا هستم.


دکتر « سورنا ستاری» افزود: این شرکت از جمله شرکت های دانش بنیان موفق استان لرستان و سطح کشور است و از سال ها پیش با دستاوردها و موفقیت های این شرکت ، آشنایی دارم.
وی ادامه داد: این شرکت در زمینه تولید محصولات جدید از شرکتهای موفق کشور در صنعت آرایشی و بهداشتی است و شناخت کافی از دستاوردها و توانمندی های این شرکت دارم.
دکتر ستاری خاطر نشان کرد: تولید محصولات جدید و کاربردی در کنار تیم تحقیق و توسعه موفق از مهمترین ویژگی های این شرکت دانش بنیان است.
مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر نیز در دیدار گفت: واحد تحقیق و توسعه این شرکت از واحدهای برتر کشور است و تمام تلاش این واحد در راستای تولید محصولات کیفی ، به روز و مورد نیاز جامعه است.
دکتر « سیامک بیرانوند» افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات مورد نیاز به شرکتهای دانش بنیان که مورد تاکید و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، پارک علم و فناوری استان و …قرار دارد، نیاز است که در ارزیابی سطح دانش بنیانی شرکت ها ، نوع و شرایط ویژه تولید در هر صنعتی مورد ارزیابی و بازنگری قرار بگیرد


تهران – خیابان استاد نجات الهی – خیابان شهید صارمی شرقی – شماره ۳۵ – طبقه اول

ارتباط با داروسازی دکتر جهانگیر در واتساپ
Close and go back to page