بازدید مدیر امور شعب منطقه 2 بانک ملی کشور از داروسازی دکتر جهانگیر


مدیر امور شعب منطقه 2 بانک ملی کشور و مدیرامور  شعب بانک ملی استان لرستان از شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور دکتر« بیژن مقدم بیرانوند » مدیر امور شعب منطقه 2 بانک ملی کشور و مهندس طاهری مدیر امور  شعب بانک ملی استان لرستان و جمعی از مسولان این بانک صورت گرفت، دکتر حسین جهانگیر رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اهدا لوح تقدیر از تلاش ها و همکاری های دکتر بیرانوند در راستای تحقق اهداف و برنامه های این شرکت ، تقدیر و تشکر کرد.

دکتر جهانگیر در این بازدید ضمن تقدیر از حمایت ها و همکاری های بانک ملی در زمینه حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی گفت : این شرکت با بیش از سی و پنج سال سابقه در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ، همواره تلاش کرده است تا با تولید محصولات با کیفیت ، توسعه تکنولوژی و بهره گیری از دانش روز ، محصولات جدید و با کیفیتی در حوزه پوست و مو کشور تولید کند تا ضمن ایجاد اشتغال،  بخشی از نیازهای پوست و مو کشور در حوزه سلامت را تامین نماید.

دکتر مقدم بیرانوند نیز در این بازدید ضمن تاکید بر توانمندی ها و سوابق ارزنده شرکت داروسازی دکتر جهانگیر در سطح کشور و استان لرستان گفت: وجود چنین واحدهایی که علیرغم مشکلاتی مانند تورم ، کمبود مواد اولیه و ... در حوزه صنعت کشور تلاش می کنند ، از سرمایه های بزرگی است که نیارمند حمایت همه جانبه کلیه دستگاه های متولی این حوزه می باشد.

 


تهران – خیابان استاد نجات الهی – خیابان شهید صارمی شرقی – شماره ۳۵ – طبقه اول

ارتباط با داروسازی دکتر جهانگیر در واتساپ
Close and go back to page