مراسم نواخته شدن زنگ کار و تلاش استان لرستان


مراسم نواخته شدن زنگ کار و تلاش استان لرستان


قائم مقام شرکت داروسازی دکتر جهانگیر در مراسم نواخته شدن زنگ کار و تلاش استان لرستان تکریم و حمایت از نیروی کار در دستور کار شرکت است
قائم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در مراسم نواخته شدن زنگ کار و تلاش به مناسبت گرامیداشت هفته کار وکارگر در استان لرستان گفت: تکریم و حمایت از نیروی کار همواره در سرلوحه اقدامات این مجموعه بوده است.
دکتر مونا جهانگیر در جمع مسولان استانداری لرستان، فرمانداری خرم آباد، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، مسولان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و ... افزود: این شرکت همواره حمایت از ایده ها و ارتقا ظرفیت های رشد و توسعه فردی کارکنان را در دستور کار قرار داده و امروز با گذشت بیش از سی و پنح سال فعالیت در عرصه کار و تولید ایران و استان لرستان، یکی از کارفرمایان حامی کارگر در استان است.
وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه این مجوعه به کارکنان ، نگاه ارزش آفرینی و ارزش محوری است و حمایت از نیروی کار و تولید باکیفیت در راس فعالیت های این شرکت دانش بنیان است.
قائم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر اظهار کرد: این مجموعه در زمینه حمایت از نیروی کار ، پرداخت حق بیمه و ... از خوش حساب ترین شرکتهای استان است که بخشی از کارکنان واحدهای مختلف این شرکت در سال های اخیر بازنشسته شده اند.


تهران – خیابان استاد نجات الهی – خیابان شهید صارمی شرقی – شماره ۳۵ – طبقه اول

ارتباط با داروسازی دکتر جهانگیر در واتساپ
Close and go back to page