آیا دهانشویه برای دندان ضرر دارد؟

آیا دهانشویه برای دندان ضرر دارد؟|بهترین دهانشویه طبیعی|دهانشویه


آیا دهانشویه برای دندان ضرر دارد؟بهترین دهانشویه طبیعی به طور کلی محصولات مایع ای هستند که برای از بین بردن بوی بد دهان و باکتری های دهان تولید می شوند.

دهانشویه بوی بد دهان را تسکین می دهد و می تواند به کاهش پلاک و التهاب لثه کمک کند و همچنین با پوسیدگی دندان مبارزه کرده و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند . دهانشویه واقعا می تواند به شما در بهبود سلامت دهان و دندان کمک کند. دهانشویه های حاوی فلوراید حتی می توانند به بازسازی مجدد دندان ها کمک کنند.

حس بعد از غرغره کردن دهانشویه بی نظیر است. استفاده از دهانشویه با طعم نعناع باعث طراوت نفس شما می شود. این به شما کمک می کند روز خود را با اعتماد به نفس شروع کنید.

 m/آیا دهانشویه برای دندان ضرر دارد؟

دهانشویه برای چه کاری استفاده می شود؟

دلایل متعددی برای استفاده از دهانشویه در کنار مراقبت های روزانه دندان وجود دارد.

دندان ها و سطوح دهان را عمیقا تمیز می کند

به مناطقی در دهان می رسد که با مسواک نمی توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

با از بین بردن باکتری ها در مناطق غیرقابل دسترس، نگرانی های بالقوه سلامت دهان را کاهش داده و از آن جلوگیری می کند.

حاوی موادی است که نفس را تازه می کند و با پوسیدگی و پوسیدگی دندان مبارزه می کند.

مزایایی مانند کاهش تشکیل پلاک، تسکین درد، کاهش/جلوگیری از پوسیدگی، تارتار ناشی از اسید  و کاهش/جلوگیری از بیماری لثه دارد.

ضمن اینکه بوی نفس را کنترل می کند، حس تازگی را به شما می دهد. نه تنها نفس شما را خوشبو می کند، بلکه باکتری های عامل آن را نیز از بین می برد.

حاوی پراکسید هیدروژن است که به سفید شدن دندان ها کمک می کند. دهانشویه سفید کننده در صورت استفاده مداوم دندان های لکه دار را تا حد زیادی سفید می کند.

انواع مختلف دهانشویه ممکن است شامل فناوری سفید کننده غیر ساینده نیز باشد که به مینای دندان آسیب نمی رساند اما با ایجاد یک محافظ محافظ از ایجاد لکه در آینده جلوگیری می کند.

عملکرد دهانشویه متفاوت است و به نیازهای فردی سلامت دهان و دندان بستگی دارد. به عنوان مثال، ضد میکروبی ها باکتری ها را از بین می برند، که تشکیل پلاک را کاهش می دهد. ضد التهاب ها درد را تسکین می دهند. فلوراید در برابر اسید مقاومت می کند، تشکیل حفره را کنترل می کند و بی کربنات pH بزاق را قلیایی می کند تا تارتار ناشی از اسید را کاهش دهد.

 بیشتربدانید:بهترین دهانشویه طبیعی-دهانشویه برای جرم دندان-دهانشویه برای جرم دندان-دهانشویه گیاهی برای پوسیدگی دندان-چه زمانی از دهانشویه استفاده کنیم

چگونه از دهان شویه استفاده کنیم؟

کاملاً طبیعی است که بقایای مواد غذایی مصرف شده در طول روز بین دندان ها باقی بماند. با این حال، تمیز نکردن این بقایای مواد غذایی به طور موثر باعث بدتر شدن سلامت دهان و دندان می شود. به همین دلیل وسایلی مانند نخ دندان و دهانشویه برای تمیز کردن بین دندان ها تولید می شود.

 

مراحل استفاده از دهانشویه به شرح زیر می باشد:

ابتدا دندان های خود را مسواک بزنید. به یاد داشته باشید که استفاده از دهانشویه جایگزین مسواک زدن نمی شود.

سپس دهان خود را با دهانشویه شستشو دهید.

مقدار مصرفی شما باید بین 10 تا 15 میلی لیتر باشد.

با آب رقیق نکنید زیرا ممکن است مواد فعال خود را از دست بدهد.

باید بین 30 ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد تا موثر باشد.

مراقب باشید در طول عمل دهانشویه را قورت ندهید.

این روال را بعد از هر مسواک زدن دنبال کنید.

 

 


تهران – خیابان استاد نجات الهی – خیابان شهید صارمی شرقی – شماره ۳۵ – طبقه اول

ارتباط با داروسازی دکتر جهانگیر در واتساپ
Close and go back to page